الحمل

مدونة  كلوا  ماشي اون لين تحتوي علي اروع الافلام العربيه والاجنبيه والمسلسلات  والافلام الهندي والرياضه والاخبار المصربه والمشاهدة  المباشره والقنوات المياشره والمباريات الحصريه  والتحميل    والمهرجاناااااات الشعبي والاغاني العربيه والاجنبيه المباشر  كل مهرجانات اوكا واورتيجا ووزة و سردينة و صلصة العجيب وال 8% ----------- كل مهرجانات فيجو وعمروحاحا والسادات وغندى وشحتة كاريكـا - كل مهرجانات فيلو وزيزوالنوبى وتيتو وحمو الريس                     فيلم . شاهد .مشاهده .رائع.جديد.تحميل.تنزيل.قناة.بحث.مبارة.صوره.حصري.افلامنا.مباشر.كل.جديد.مدونه.موقع.مهرجان.مسلسل .هندي.السهره.قنوات.رياضه.كلام.دروس.نستفيد.كلوا ماشي.ايامنا.بحوث.اغاني .فوتوشب.كليبات.اكواد.عبارات.ثقافات.جلسات.اسلاميات.قران 

طارق الشيخ - اغنية قليل الحلية Mp3
من اجدد الاغاني الشعبية Mp3



سمعنا اغنية قليل الحلية طارق الشيخ ؛ سماع وتحميل اغنية قليل الحلية mp3 ؛ تحميل اغنية طارق الشيخ قليل الحلية mp3 ؛ استماع اغنية قليل الحلية ؛ كلمات اغنية قليل الحلية ؛ تحميل اغنية قليل الحلية ؛ كلمات اغنية طارق الشيخ قليل الحلية ؛ اغنية قليل الحلية mp3 ؛ تحميل اغنية قليل الحلية mp3 كامل ؛ اغنية قليل الحلية طارق الشيخ ؛ عايز اسمع اغنية قليل الحلية ؛ اغانى طارق الشيخ ؛ البومات طارق الشيخ ؛ اجدد المهرجانات Mp3 ؛ تحميل اغانى طارق الشيخ ؛ تحميل اجدد الاغانى الشعبيه والمهرجانات Mp3 ؛ استماع اغانى طارق الشيخ ؛ كلمات اغنية طارق الشيخ قليل الحلية ؛ شعبى ؛ اغاني شعبى جديد Mp3 ؛ سمعنا شعبى ؛ شعبيات

كلمات اغنية قليل الحلية
كل اما بشد حيلي بتهد من تاني متقفلة معايا وكأنها معنداني موجوع وراضي باللي انكتبلي انا مابقولش "مبقولش" ليه مهما حصلي انا ,, وحداني ماشي وآديني بخبط فيها جاية عليا "عليه" ومصعبتش عليها ياه على المرار مبقاش خلاص فيا مش لاقي ليا لا ضهر ولا دية "ديا" انا ابن حلال لكن الحال قافلها تملي قدامي وتهت علشان اعيش في حلال ولا ضحكتلي ايامي "ولا ضحكت لي ايامي" ايام وعايشها باالعافية ودايما عدمان العافية مع ناس ملهاش ضمير خالص وبقوم وبقعد اتحمل وانا طالع عيني وبكمل من كتر همومي انا مش ناقص تايه وتملي انا مغلوب على أمري قليل الحيلة والشكوى "الشكوة" ماعرفتهاش "معرفتهاش" عمري يا اما ابيع ضميري واقول بقى يلا نفسي يا اغمض عيني واطاطي مع مكسورة نفسي انا ابن حلال لكن الحال قافلها تملي قدامي وتوهت "تهت" عشان اعيش في حلال ولا ضحكتلي أيامي ,, ولآآ ضحكتلي أيـــامي


التحميل
MediaFire سيرفر صاروخى ومباشر
http://www.MediaFire.com/Alel_El_Hela.mp3

zippyshare سيرفر صاروخى ومباشر
http://www58.zippyshare.com /Alel_El_Hela.mp3

mp3 container سيرفر صاروخى ومباشر
http://www.mp3container.com/Alel_El_Hela.mp3

   
Share   
 
      
http://i40.servimg.com/u/f40/15/50/53/07/free10.gif
للمشاهدة بدون تقطيع اعمل تعلــــــيق
بســـــــم الله ولا حول ولا قوة الي بالله مدونة كلوا ماشي اون لين حصري افلام عربي واجنبي وهندي واخبار حصري ورياضه وصور واغاني ومهرجنات شعبي كل ما هو جديد

0 التعليقات Blogger 0 Facebook

إرسال تعليق

الله شاهد علي ما يفعه الظالمون

 
كلوا ماشي اون لين © 2014. جميع الحقوق محفوظة. نقل بدون تصريح ممنوع اتصل بنا
Top