الحمل

مدونة  كلوا  ماشي اون لين تحتوي علي اروع الافلام العربيه والاجنبيه والمسلسلات  والافلام الهندي والرياضه والاخبار المصربه والمشاهدة  المباشره والقنوات المياشره والمباريات الحصريه  والتحميل    والمهرجاناااااات الشعبي والاغاني العربيه والاجنبيه المباشر  كل مهرجانات اوكا واورتيجا ووزة و سردينة و صلصة العجيب وال 8% ----------- كل مهرجانات فيجو وعمروحاحا والسادات وغندى وشحتة كاريكـا - كل مهرجانات فيلو وزيزوالنوبى وتيتو وحمو الريس                     فيلم . شاهد .مشاهده .رائع.جديد.تحميل.تنزيل.قناة.بحث.مبارة.صوره.حصري.افلامنا.مباشر.كل.جديد.مدونه.موقع.مهرجان.مسلسل .هندي.السهره.قنوات.رياضه.كلام.دروس.نستفيد.كلوا ماشي.ايامنا.بحوث.اغاني .فوتوشب.كليبات.اكواد.عبارات.ثقافات.جلسات.اسلاميات.قران 


جونى - اغنية جايز اندم Mp3
من اجدد الاغاني Mp3



كلمات أغنية جايز اندم
اتعلمت اهرب من قلبي ومن احساسه اتعلمت قصاد احزانك متألمش مهما سهرت ومهما عيوني في ليلك قاسوا اتعلمت اداري دموعي وما اتكلمش كنت باعيش علشان ميموتش في قلبي هواكي كنت باوت عشان في عيونك نفسي اعيش قولت اعاتبك واعرف ايه اخرتها معاكي خوفت تردي عليا بضحكة ومتجاوبيش كنت باقولك اني في حضنك باخلق روحي وان الرعشة في ايدي دي لهفة بتتمناكي كنت باقولك اني بالون بيكي جروحي واني مجرد صرخة بتغرق جوة سماكي كنت باقولك اني في حضنك باخلق روحي وان الرعشة في ايدي دي لهفة بتتمناكي كنت باقولك اني بالون بيكي جروحي واني مجرد صرخة بتغرق جوة سماكي كان في لقانا الوقت بيتعب من مشوايرنا كنا بنسبق ابعد حلم ونستناه وادي طريق الشوق بيسلم روحه لغيرنا واحنا مسيرنا نفارق روحنا عشان نلاقاه جايز اندم اني في يوم مقدرتش اسامحك جايز اندم وارجع احن لحضنك تاني جايز المس صورتك لما احس بجرحك بس لا يمكن اغني بصوتك عن احزاني كنت باقولك اني في حضنك باخلق روحي وان الرعشة في ايدي دي لهفة بتتمناكي كنت باقولك بالون بيكي جروحي واني مجرد صرخة بتغرق جوة سماكي


التحميل
MediaFire سيرفر صاروخى ومباشر
http://www.MediaFire.com/Gayz_Andam.mp3

Zippyshare سيرفر صاروخى ومباشر
http://www58.zippyshare.com /Gayz_Andam.mp3

Mp3 Container سيرفر صاروخى ومباشر
http://www.mp3container.com/Gayz_Andam.mp3


  
Share   
 
      
http://i40.servimg.com/u/f40/15/50/53/07/free10.gif
للمشاهدة بدون تقطيع اعمل تعلــــــيق
بســـــــم الله ولا حول ولا قوة الي بالله مدونة كلوا ماشي اون لين حصري افلام عربي واجنبي وهندي واخبار حصري ورياضه وصور واغاني ومهرجنات شعبي كل ما هو جديد

0 التعليقات Blogger 0 Facebook

إرسال تعليق

الله شاهد علي ما يفعه الظالمون

 
كلوا ماشي اون لين © 2014. جميع الحقوق محفوظة. نقل بدون تصريح ممنوع اتصل بنا
Top